دانلود فیلم

دانلود فیلم بصورت رایگان و لینک مستقیم ، این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد و در صورت درخواست ستاد ساماندهی مطلب خاطی حذف خواهد شد

دانلود فیلم

دانلود فیلم بصورت رایگان و لینک مستقیم ، این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد و در صورت درخواست ستاد ساماندهی مطلب خاطی حذف خواهد شد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

دانلود فیلم تو و من

جمعه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۳:۳۴ ب.ظ


و و من, دانلود رایگان فیلم, دانلود فیلم, دانلود فیلم ایرانی, دانلود فیلم ایرانی تو و من, دانلود فیلم با لینک مستقیم, دانلود فیلم تو و من, دانلود فیلم تو و من با لینک مستقیم, دانلود فیلم های گلزار, فیلم تو و من

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دانلود فیلم ایرانی تو و من

دانلود فیلم ایرانی و بسیار زیبای تو و من

دانلود فیلم تو و من

نوع فیلم : طنز/ اجتماعی

زمان : ۱۰۰ دقیقه

کارگردان : محمد بانکی

محصول : (۱۳۹۰) ایران
بازیگران : محمد رضا گلزار ، الناز شاکردوست ،بهنوش بختیاری ، شیرین بینا ، اشکان بانکی و با معرفی رضا بانکی

خلاصه داستان : دو جوان به دلایلی مجبور میشوند که نقش نامزد های یک دیگر را بازی کنند و در این میان درگیر ماجراهای مختلفی می شود که

.

.

 

دانلود فیلم تو و من از سرور رودفایل و آپلودبوی و هگزآپلود

—————————————————————————————————————————————

لینک های دانلود:           لینک مستقیم

لینک کمکی(uploadboy)                لینک کمکی(rodfile)             لینک کمکی(hexupload)

———————————

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی