دانلود فیلم

دانلود فیلم بصورت رایگان و لینک مستقیم ، این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد و در صورت درخواست ستاد ساماندهی مطلب خاطی حذف خواهد شد

دانلود فیلم

دانلود فیلم بصورت رایگان و لینک مستقیم ، این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد و در صورت درخواست ستاد ساماندهی مطلب خاطی حذف خواهد شد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

دانلود فیلم لیلی با من است

دوشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۵:۱۹ ب.ظ

دانلود فیلم لیلی با من است

بازدید : 65,616
دسته : فیلم ایرانی , لیلی با من است

خلاصه فیلم لیلی با من است, دانلود رایگان فیلم لیلی با من است با حجم پایین, دانلود فیلم کم حجم لیلی با من است, دانلود فیلم, دانلود فیلم ایرانی, دانلود فیلم ایرانی لیلی با من است, دانلود فیلم جدید, دانلود فیلم جدید لیلی با من است, دانلود فیلم لیلی با من است + آنونس فیلم, دانلود فیلم های شهره لرستانی, دانلود فیلم های محمود عزیزی, دانلود فیلم های پرویز پرستویی, دانلود نسخه اصلی فیلم لیلی با من است, فیلم ایرانی, فیلم ایرانی لیلی با من است با کیفیت بالا, فیلم جدید لیلی با من است با حجم کم, فیلم لیلی با من است, فیلم لیلی با من است با کیفیت بالا, نسخه کم حجم فیلم لیلی با من است

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دانلود فیلم جدید و بسیار زیبای لیلی با من است

دانلود فیلم ایرانی لیلی با من است

فیلم ایرانی لیلی با من است با کیفیت عالی DVD با لینک مستقیم به همراه لینک کمکی

” توجه : در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود “

دانلود فیلم لیلی با من است


سال تولید : ۱۳۷۴

ژانر : دفاع مقدس

محصول : ایران

کارگردان : کمال تبریزی

بازیگران :پرویز پرستویی ، شهره لرستانی و محمود عزیزی …

خلاصه داستان :فیلم لیلی با من است صادق مشکینی فیلم بردار صدا و سیما که خیلی از جبهه و جنگ می ترسد برای اینکه بتواند از صندوق قرض الحسنه صدا و سیما وام بگیرد تا خانه نیمه ساخته اش را تکمیل کند، باید برای فیلم برداری فیلمی مستند از اسرای عراقی به مناطق جنگی برود…

دانلود فیلم لیلی با من است

 

.

.

دانلود فیلم لیلی با من است

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی